Alla inlägg den 23 september 2010

Av Jeanette Friman - 23 september 2010 22:34

Nej nu är jag fan arg! Riktigt arg!

Allt kan bara ta sig någonstans!!!

ÅT helvete med ALLT!

Av Jeanette Friman - 23 september 2010 20:48

Nu sitter jag här igen och skriver. Känns som jag skrivit ganska mycket på bara en dag? Men ja.

Jag drog hem till Louise innan igen, för hon ville ut och fota lite, så hon jag och Gray gick ut en runda och fotade lite, blev dock inte många foto idag, men hoppas på fint väder imorgon igen för då ska vi nog ut och fota igen! (:


Håller på att tvätta, mindre roligt. Har nyss duschat och sitter med ansiktsmask på nu, sen blir de väl till att lägga sig och läsa lite kanske. Fredag imorgon, och de gillas! Vet inte riktigt vad jag ska göra bara, mer än lördag och då blir de Släktkalas :), annars har jag faktiskt ingen aning.

Fick frågan om ja ville gå på bio, men jag vet inte om jag är riktigt sugen på det? Nja, vi får väl se vad jag gör. Ska försöka ta de lite lugnt i helgen i alla fall, eftersom de inte är så bra om jag dricker när jag nästan precis opererat min mun. Men ja. Nu blir de bara tråkigt de ja skriver känner jag, därför ska ja göra något annat istället! :)

/ Puss N

Av Jeanette Friman - 23 september 2010 15:51

Nu är jag hemma. Slutade typ vid 11 tiden idag, eller ja egentligen kvart i 3, men vi fick jobba med vårt projekt hemma istället. Så jag och Louise gick till polisen för att läsa genom våra förhör. Sen drog vi hem till henne en runda och har tittar på massor av roliga videoklipp osv. Nu är jag hemma igen, och måste börja städa lite innan mammsen kommer hem.

Och har extremt ont i min mun nu, känns lite sådär. Får ta något som stillar det.

Skriver mer sen!

/ Puss N

Av Jeanette Friman - 23 september 2010 08:40

Godmorgon! (:

Sitter just nu och lyssnar på Nettan (Vår lärare) när hon pratar om budismen. Ganska intressant. Men just idag känner jag inte riktigt mig pepp på något alls, ja ville bara ligga kvar i sängen och sova vidare. Men nej!


I eftermiddag blir de samhälle, inte så himla roligt de, men de är något som måste göras.

Idag blir de nog bara en hemmadag också, måste städa och fixa lite på mitt rum, ser inte allt för trevligt ut nu när jag bara legat ner och inte orkat göra något alls. Sen blir de nog ut och gå en timme senare ikväll, för att koppla av ett tag!

Nu måste jag nog vara med här på lektionen istället, annars kommer jag nog få skäll snart ^^
/ Puss N

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards