Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Feeeedag!

Av Jeanette Friman - 15 oktober 2010 10:17

Ja de är fredag idag ;D Och de gillas verkligen!

Har inte varit så aktiv här, haha har liksom inte haft tid till det.

Har haft massor av andra underbara och roliga saker att göra :)!

Nu sitter jag i skolan, och gör inte mycket vettigt, men de mesta är redan färdigt så, eller? Ja kanske.

Ska snart iväg på möte halv 11, men har vi en lektion kvar, sen blir de hem och städa och lite sånt, sen kommer Affe till mig och sen ska vi bara ta de lugnt ikväll :) Mysigt!

Kanske blir jobb ikväll, om de behövdes, vet inte om ja orkar egentligen men de får ja göra om de behöver mig!


Nu måste ja nog typ packa ner min dator och sen gå, får skriva mer senare eller på söndag och sammanfatta min underbara helg :)

/ Puss N

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Friman - 21 oktober 2010 21:57

Tillbaka till detta igen! Eller ja jag ska försöka vara lite med aktiv här. Jag var ju helt på det i början, men sen kommer det alltid andra saker som är roligare att göra än att skriva, men då kan man skriva om de allt roliga senare ^^. men ja! ...

Av Jeanette Friman - 4 oktober 2010 00:23

Ja, denna helgen har varit heeeelt okej :) varit med massa underbara människor och har haft sjukt roligt.  Blev dock rätt full igår, och i fredags också, men de är ju helg, de hör till då ;) Imorgon börjar en hel vecka med APU, och jag ska var...

Av Jeanette Friman - 30 september 2010 21:34

Denna dagen har varit helt okej, började med religion i skolan, dock lite tråkigt, sen samhälle, och de var ju också ganska tråkigt, men sen blev det studentmöte, och vi pratade lite om de sista veckorna i skolan, och så klart om studentdagen :D Yeee...

Av Jeanette Friman - 29 september 2010 21:37

Middagen blev supergod, och det var väldigt trevligt! Jag och Louise gick ner till stan och träffade Affe och hans bror en runda vid torstens och satt där och pratade lite, sen kom Anna panna också, :D sen gick vi en runda till hundarna, blev dock in...

Av Jeanette Friman - 29 september 2010 16:55

Ja, idag blir de god middag som jag ska bjuda på Louise :) Mysigt! Sen blir det en lång runda vi ska gå och kanske fota lite också :) ännu mer mys. Denna dagen i skolan kändes lite meningslös faktiskt, inte mycket gjort, men ja.. Nu måste jag g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards