Alla inlägg under september 2010

Av Jeanette Friman - 30 september 2010 21:34

Denna dagen har varit helt okej, började med religion i skolan, dock lite tråkigt, sen samhälle, och de var ju också ganska tråkigt, men sen blev det studentmöte, och vi pratade lite om de sista veckorna i skolan, och så klart om studentdagen :D Yeeeah! Snart är de vår tur.

Sen drog jag hem till Louise en runda, och vi hade bestämt oss för att gå en lång runda, så vi mötte Anna och gick en väldigt väldigt lång runda, men de känns bra, nu är jag hemma och ska hoppa in och duscha, sen lägga mig ner och läsa lite :).

Imorgon är de fredag, och de kommer bli en bra dag! :) Helt klart!

Sovmorgon också, inte illa alls ^^

/ Puss N

Av Jeanette Friman - 29 september 2010 21:37

Middagen blev supergod, och det var väldigt trevligt!
Jag och Louise gick ner till stan och träffade Affe och hans bror en runda vid torstens och satt där och pratade lite, sen kom Anna panna också, :D sen gick vi en runda till hundarna, blev dock inte mycket bilder, några få på hundarna, men inte så bra när solen går ner så tidigt nu ju :/, bläää!


Nu tänkte jag att ja ska duscha, sen ska jag lägga mig i min säng och läsa och försvinna in i en helt annan värld! Helt fantastiskt! :)

/ Puss N

Av Jeanette Friman - 29 september 2010 16:55

Ja, idag blir de god middag som jag ska bjuda på Louise :) Mysigt! Sen blir det en lång runda vi ska gå och kanske fota lite också :) ännu mer mys.

Denna dagen i skolan kändes lite meningslös faktiskt, inte mycket gjort, men ja..

Nu måste jag göra maten, jag skriver och lägger antagligen upp bilder senare :)

/ Puss N

Av Jeanette Friman - 28 september 2010 23:46

Tyvärr finns de vissa människor som verkligen inte tänker så mycket på vad de gör och säger, ja säger verkligen inte att jag är felfri, för de är jag verkligen inte. Men jag försöker i alla fall tänka lite på vad jag säger, men vissa gör ju inte det. och återigen, fick ja höra en hel del som jag var idag, cp, idiot, störd, efterbliven osvosv. Ganska kul att en annan människa som verkar ha samma problem som mig, sitter och säger så? förstår inte riktigt det?
Men ja, jag tänker faktiskt inte lägga ner mer energi på det, tänker inte ens tänka på det mer. Finns så mycket mer annat som är värdefullt istället.


Nu för att försöka att inte vara så arg så kollar jag lite resor till England igen, för de hade jag behövt! funderar på att åka dit snart igen, hittar billiga resor dessutom, toppen! kanske boka nästa vecka!

/ Puss N

Av Jeanette Friman - 28 september 2010 16:51

Heeeeeeeeeej!

Typ jag är väldigt trött idag, sov ju hos Louise inatt och vi kom hem runt halv 10 igårkväll för vi hade varit i helsingborg större delen av hela dagen. Sen somnade vi inte förens väldigt sent. ^^ Så, försov oss lite till skolan idag, men vi kom dit i alla fall, och enligt mig är de det viktigaste :D

Nu är jag hemma, har rensat lite från datorn och tänkte ja skulle börja städa lite.

Ovanligt? Nej, ja måste städa ofta, för så fort ja städat så gör ja de stökigt igen. ^^ Mamma jobbar över, så är ensam hemma.

Till helgen blir de nog till att träffa Johan min sötnos, och JAG LÄNGTAR verkligen! ;) Ska bli mysigt. Länge sen sist nu ju.


Nu måååååååste ja börja städa. :)

Skriver mer sen.

/ Puss N

Av Jeanette Friman - 26 september 2010 22:31

Jaha, då är de skola imorgon igen, men en kort idag och de är skönt.  : )

Nyss hemkommen från bio :) Mycket bra film!

Denna natten var ett rent helvete, finns inga ord så ja kan förklara det. Det känns konstigt och skit, vad hände liksom? :s

Ja vet inte ens själv, men de får mig att må dåligt, och de äckliga Smärtorna försvinner aldrig. de gör så jävla ont. ;/
Nu får jag försöka lägga mig ner och börja läsa Fallen Ängel, hoppas den är bra och kan låta mig komma på andra tankar ett tag

GodNatt.

/ Puss N

Av Jeanette Friman - 23 september 2010 22:34

Nej nu är jag fan arg! Riktigt arg!

Allt kan bara ta sig någonstans!!!

ÅT helvete med ALLT!

Av Jeanette Friman - 23 september 2010 20:48

Nu sitter jag här igen och skriver. Känns som jag skrivit ganska mycket på bara en dag? Men ja.

Jag drog hem till Louise innan igen, för hon ville ut och fota lite, så hon jag och Gray gick ut en runda och fotade lite, blev dock inte många foto idag, men hoppas på fint väder imorgon igen för då ska vi nog ut och fota igen! (:


Håller på att tvätta, mindre roligt. Har nyss duschat och sitter med ansiktsmask på nu, sen blir de väl till att lägga sig och läsa lite kanske. Fredag imorgon, och de gillas! Vet inte riktigt vad jag ska göra bara, mer än lördag och då blir de Släktkalas :), annars har jag faktiskt ingen aning.

Fick frågan om ja ville gå på bio, men jag vet inte om jag är riktigt sugen på det? Nja, vi får väl se vad jag gör. Ska försöka ta de lite lugnt i helgen i alla fall, eftersom de inte är så bra om jag dricker när jag nästan precis opererat min mun. Men ja. Nu blir de bara tråkigt de ja skriver känner jag, därför ska ja göra något annat istället! :)

/ Puss N

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards